Posvećenost principima društvene odgovornosti, za svaku kompaniju, predstavlja imperativ i merljivost uspeha, na svim poljima. U svojim svakodnevnim aktivnostima i radu, kompanija Mlekoprodukt je prepoznala značaj ,,jake zajednice“ i osnaživanja žena postavila kao dugoročni prioritet. U tom cilju, osvojeno priznanje za rodno najsenzitivniju kompaniju u Srbiji „Cvet uspeha za ženu zmaja“ za najbolje preduzetnice, Udruženje poslovnih žena Srbije, dala je ovoj kompaniji ogroman vetar u leđa i ojačala u misiji da ženama budu podrška, na duge staze.
Mlekoprodukt podstiče i neguje rodnu senzitivnost na svakom koraku, a saradnja sa preduzetnicama na čelu farmi, samo je jedan od načina na koji u kompaniji Mlekoprodukt i u celoj grupi Savencia žene i muškarci imaju ravnopravan tretman, od materijalne naknade, preko prava na poziciju, do privilegija i napredovanja u karijeri, a naročito se podstiče zapošljavanje žena na menadžerskim pozicijama. Ulaže se u edukacije i profesionalna usavršavanja, a uvedeni su i onlajn kursevi, među kojima su između ostalih i obuke o etičkom ponašanju i rodnoj ravnopravnosti.
Kriterijumi za dodelu nagrade su veoma egzaktni: pri izboru kompanija koje su u najvećoj meri posvećene načelu rodne ravnopravnosti, bodovane su mere koje se sprovode i u okviru same kompanije i one koje podržavaju ekonomsko osnaživanje žena u lokalnoj zajednici. Najveći broj bodova donosila je saradnja sa firmama kojima rukovode žene, u čemu je i Mlekoprodukt osvetlao obraz – među proizvođačima sa kojima redovno sarađuje, i na šta su zaposleni u ovoj kući posebno ponosni, nalazi se i pet farmi na čijem čelu su žene-preduzetnice. Na ovaj način, u Mlekoproduktu se aktivno primenjuje Kodeks poslovne etike koji podrazumeva rodnu ravnopravnost u poslovanju sa dobavljačima ali istovremeno se doprinosi poštovanju i boljem razumevanju kao i razvijanju plemenitijeg društva u celosti.
Скорашњи коментари