AVON #MilionRazloga. Da slavimo. Da poklonimo. Da pomognemo.
Obeležavajući prvih deset godina delovanja Avon Akcije za borbu protiv raka dojke u Srbji i oktobar, međunarodni mesec borbe protiv raka dojke, razvili smo nastavak uspešne #MilionRazloga kampanje.
Kampanja je imala za cilj da informiše o značaju prevencije i rane dijagnostike u borbi protiv raka dojke, kao i da skrene pažnju na važnost psihosocijalne pomoći ženama i njihovim porodicama koje se bore sa ovom bolešću.
Tokom gotovo dva meseca trajanja kampanja je otvorila važne teme o raku dojke iz ugla brojnih lekara, onkologa i psihologa, stručnjaka, aktivista predstavnika organizacija koje razvijaju lokalne programe za pomoć ženama i predstavila osnažujuća i inspirativna iskustva hrabrih pobednica i njihovih najbližih.
18. oktobra u Knez Mihailovoj ulici u Beogradu kod Delijske česme, za partnere Avon, Fond B92 i ambasadu SAD u Srbiji, organizovali smo tradicionalnu roze šetnju i simboličnu polumaratonsku trku muškaraca u roze štiklama u saradnji sa portalom trčanje.rs da dodatno skrenemo pažnju najšire javnosti da rak dojke ne mora da bude bolest sa smrtnim ishodom. Tom prilikom u okviru humanitarnog bazara predstavili smo i brojne organizacije i udruženja u okviru NALOR-a (link na http://www.nalor.co.rs/) koje pružaju pomoć i podršku na terenu ženama širom Srbije. Kampanju je podržalo Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, Grad Beograd, Institut za Onkologiju i Radiologiju Srbije, Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut i brojne ličnosti iz javnog života.
Kreativni koncept, strategija i copy: Proglas PR & Popular Bruketa&Žinić OM
Kreativa, dizajn i produkcija: Popular Bruketa&Žinić OM
Odnosi sa javnošću i medijima: Proglas PR
Realizacija događaja: Marsh produkcija