AVON Nacionalni dan borbe protiv raka dojke

Avon-mart-mesec-borba-protiv-raka-dojke

2013. godine 20. mart, prvi dan proleća, proglašen je za Nacionalni dan borbe protiv raka dojke u Srbiji na inicijativu kompanije Avon i Fonda B92 a uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije, kako bi se uspostavila još jedna važna platforma u borbi protiv raka dojke.

Drugog po redu Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke u Srbiji predstavljena je roze ruža kao simbol zaštite ženskog zdravlja.

Da približimo poruku kampanje „Pokloni joj roze ružu, pokaži da misliš na njeno zdravlje“ u realizaciji i saradnji sa marketing agencijom Popular Bruketa & Žinić OM, razvili smo kreativni koncept i scenario za video formate kao i kreativni koncept za niz aktivnosti koje su obeležile kampanju: donacija žardinjere u obliku roze vrpce na Kalemegdanu, podela roze ruža prolaznicima na najprometnijim gradskim ulicama, saradnja sa cvećarama i kafićima u promovisanju kampanje, gerila roze baštovanstvo.

Tokom marta organizovali smo poseban roze nastup Avon akcije za borbu protiv raka dojke na Beogradskoj Nedelji mode koju pretežno posećuju dame i koja je aktivno podržala Nacionalni dan borbe protiv raka dojke.

Pin It on Pinterest

Share This